-Bună ziua! Aş dori să fac o rezervare.
-Pe ce nume?
-Crina Coranga.
-Cum? Repetaţi, vă rog!
-Crina Coranga.
-Cuum?
-Crina.
-N-am înţeles. Repetaţi?
Nici măcar “Corina” nu mă mai salvează acum căci aş accepta, iar “Roxana” rămâne încă doar pe buletin. Scenariul acesta este pus în scenă ori de câte ori încerc să fac o rezervare prin telefon. Le evit pe cât posibil pentru că, din nu ştiu ce motiv, patronii de restaurante se încăpăţânează să-şi coordoneze rezervările printre cratiţe, urlete, 2 clienţi veseli şi o muzică pe fundal. Te îmbată restaurantele astea pe site cu poze, meniuri, atmosferă şi o amăgire de contact. Însă toate căile de rezervare duc la telefon.
Pentru mine este şi acesta un criteriu de selecţie, pe lângă băile localurilor. Sper ca într-o zi să înveţe şi deţinătorii de restaurante cum le-ar putea aduce site-ul clienţi şi că un cont de Facebook cu poze despre cafeaua de dimineaţă nu este suficient. Merge vizualul pe Facebook, dar nu va merge şi afacerea.
În rest, mâncaţi bine şi beţi şi mai bine! Sănătate!
Be First to Comment