N-am ştiut că cei de la Asociaţia Telefonul Copilului au fost în spatele campaniei „Casa de copii nu e acasă”. De fapt, n-am ştiut despre existenţa ei şi proiectele pe care le implementează pentru a veni în ajutorul copiilor. Am aflat de ei prin Blogoree. De ei şi de parteneriatul cu Romtelecom de care s-au bucurat timp de 10 ani. Iar anii de voluntariat din spate mă fac să apreciez această cifră pentru că ştiu cât e de greu să te loveşti de uşi închise şi să nu fie cineva în spate care să-ţi deschidă o alta sau măcar să-ţi arate o fereastră (căci şi aia tot intrare e).
Contabilizam într-un post activitatea de CSR a companiilor şi vă spuneam că ma supără acele rapoarte care arată atât de multe pe hârtie, însă realitatea e mai săracă în numere şi resurse. Chiar militez pentru implicarea activă a companiilor în activităţile publicului fiecăruia. Adică ce modalitate mai bună de a-i cunoaşte dacă nu să stai în mijlocul lor, să le asculţi poveştile, problemele şi să-i ajuţi (atât cât poţi; ţi se cere un deget, nu toată mâna) în semn de mulţumire că te-au ales, că îţi aleg produsul/serviciul din sutele de opţiuni pentru aceleaşi beneficii. E meritul tău, al companiei, că ţi-ai făcut un nume, că ţi-l strigă, însă loialitatea valorează mult. Mult mai mult şi e pe termen nelimitat dacă vei continua să le arăţi acelaşi respect cu care i-ai câştigat.
Aşa că la cât mai mulţi ani de respect!
Be First to Comment