Cred că în luna aprilie totul s-a învârtit în jurul maratoanelor: decizii, suporteri, succese, ştiri, promisiuni. Poate de aceea campania „În pas cu Paul” nu a trecut pe lângă mine şi mi-ar plăcea să vă aşezaţi şi voi la START, fie şi pentru câţiva metri.
Începând de luni Alin Iordache e în fiecare seară la start pentru Inima Copiilor alături de Paul. Îi susţin pe toţi la un loc şi pe fiecare separat (bine că nu ne e susţinerea limitată!). Îmi place respectul acesta dintre maratonişti: fiecare e în competiţie cu sinele şi limitele individuale şi alături de fiecare participant cu un gând, o încurajare şi – în acest caz – cu kilometri alergaţi în fiecare seară pentru a face deşertul mai prietenos. Se conturează frumos o comunitate…
Nu las brandurile din viaţa mea la voia consumerismului. Cele ce-mi captează atenţia prin servicii, comunicare, promisiune le păstrez şi le răsplătesc prin devotament. Iar ING este unul din branduri. Avem o relaţie de 6 ani şi ne înţelegem perfect. Nu-mi dau seama dacă l-am dus la statutul de lovemark, dar putem ajunge acolo în viitor.
Paul, Inima Copiilor şi ING-ul fac ca această campanie să-mi placă enorm. Nu cred că exista o potrivire mai bună şi sper ca acesta să fie model de campanie pentru toate cele ce vor urma nu doar de dragul acţiunilor bifate, ci a ajutorului reciproc bine potrivit.
Foarte frumos articolul si bine scris! Felicitari. Proiectul este unul foarte frumos si suntem alaturi de maratonisti. 🙂