Social – ambalat perfect

Am multă vreme de când îmi caut o sticlă de apă. Da, o sticlă. Printre altele, am această problemă: ca să mă conving să beau cantitatea necesară de apă nu sunt suficiente motivațiile medicilor sau ale nutriționiștilor, eu mai am nevoie și de un designer care să-mi ofere un ambalaj a cărui funcție de reminder să nu o reneg, ci să mă supun și să execut.

Am adunat vreme pentru că nu găseam decât același plastic pe care oricum nu mai ajung să-l reciclez, modele butucănoase ori stocuri inaccesibile momentan în România. Am vazut mult prea multe pagini din site-urile cu profil sportiv (mi-ar plăcea ca filtrele chiar să se aplice și să-mi reducă numărul de rezultate dacă tot pretindem că suntem orientați către user). Wang for H&M mi-a făcut cu ochiul, dar nu-i găseam nici prețul și nici în stoc pentru România. M-am întors la magazinele online, click prin sutele de pagini și un refresh mai târziu de instagram, am știut că e sticla mea de la prima vedere.

M-a convins. Designul și cauza: motive tradiționale românești care vor aduce o excursie pentru copiii dintr-un centru din Giurgiu. DOR bottle by AloModa pentru EQUA pare să fie răspunsul pentru căutările mele și totodată și concluzia pe care o trag pentru 2014: cauzele sociale sunt ambalajul pe care îl aleg în detrimentul unuia frumos, fără o poveste în spate. Sticla poate fi comandată de pe alo-moda.ro/dor-bottle  iar întregul profit din vânzarea sticlelor va fi donat pentru această cauză.

“ENJOY YOUR WATER | MAKE A CHILD HAPPY” vă spun și eu cu sticla la gură și cu o înghițitură mai mult decât în viața de dinainte de reminder.

Crina Coranga Written by:

Brand Storyteller

Be First to Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *