Zidesc de zor

 … pe structura brandului și mi-aș pune și coif cu un cod de culoare căci începe să-mi placă tot mai mult. Descopăr tot mai multe despre office branding și încep să privesc spațiile diferit: mereu decupez imagini mental și le atașez în colțuri după research și pin-uri ( Pinterest mi-a devenit un tool tot mai util).

Astăzi am lansat un colțișor: WALL OF GOOD. L-am gândit pentru personalizarea spațiului într-o formă unitară: am folosit words cloud sticker doar pentru o suprafață mică; fiecare coleg își va alege un cuvânt cu impact pozitiv și îl va alătura celorlalte. Iar pentru a ne cunoaște mai bine, panoul de afișaj este dedicat proiectelor individuale ale fiecăruia cărora le-ar prinde sprijunul sau feedback-ul colegilor.

Și cu tot manualul meu de identitate, exista un cod care nu ar trebui niciodată uitat și integrat în orice acțiune de construcție a brandului: #OAMENII#.

P.S: Mâine va avea loc evenimentul BrandRO și lansarea studiului ”Cele mai puternice 100 de branduri din România”. Ne vedem acolo!

Crina Coranga Written by:

Brand Storyteller

Be First to Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *