Cu branding, din pasiune

Se discută în continuare despre secretele noii filosofii ori a puterii visării continue pentru a-ți aduce realitatea la linia acelui contur pe care l-ai creat cu imagini, cu texte ori cu proiecții cât mai practice. Aparent, pentru mine încă e un secret așa că m-am așezat în fața e-mail-ului și am scris, rescris și proiectat până am văzut prima umbră de speranță…

Astăzi scriu aceste rânduri de la una din mese și îmi dau seama că singurul meu secret încă de când m-am îndrăgostit de office branding a fost să nu renunț. Nu am închis o pagină știind că va veni o zi în care simplul fapt că a fost scrisă o va face realitate. A fost o investiție continuă de planuri, argumentări, timp și nenumărate negocieri.

Astăzi sunt acolo unde am visat să fiu: un spațiu de recreere care să vorbească despre companie de lângă oameni și nu de undeva de deasupra lor. Astăzi am mers cu drag la birou căci știam că weekendurile sunt făcute pentru a le trăi cu pasiune, iar una din pasiunile mele este brandingul.

Am ales 2 dintre culorile principale ale Stefanini și le-am folosit pentru a delimita zona de fumători de zona de nefumători. În aceleași culori m-am jucat cu mesaje care să respecte cele 2 zone fără a interveni brutal cu simboluri ale accesului interzis. Cred cu tărie că responsabilizarea celorlalți poate avea mai multe rezultate decât impunerea unor reguli…Rămâne de văzut dacă am și dreptate sau credința mi-e greșită. Cu grijă, am aerisit spațiul cu copăcei pe care îi vom folosi în comunicarea proiectelor pentru mediu. Despre asta, într-o altă surpriză 😉

Mi-e drag să descopăr că entuziasmul unora e molipsitor și i-am avut alături pe cei de la Smart Total Vending care mi-au îndulcit surpriza. Încă un musafir surpriză va fi prezent pe terasă tot astăzi. După ce îl înregistrez, desigur!

DSC08978 DSC08979 DSC08982 DSC08984 DSC08985 DSC08989 DSC08990

DSC08992

Crina Coranga Written by:

Brand Storyteller

Be First to Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *