Ce a fost mai întâi: brandingul sau endorserul?

Răsfoiam The One dar parcă nu-mi era inima acolo așa că am început să raționalizez niște întrebări. În fond, cercetătorii britanici au mai rezolvat un mister și au oferit liniștea celor care – nu știu dacă o pierduseră – se întrebau cine a fost primul: oul sau găina. Găina.

În laboratorul meu de obicei sunt poze, reviste, cărți, puzzle-uri, cafea, planuri și acum și această întrebare ce a încolțit odată cu vestea că a fost lansată ultima revistă The One by Andreea Esca. Desigur, fiecare își alege oamenii din vitrină, iar eu nu am avut nici o ezitare în a-mi așeza în centru, încă de la primul ”Bună seara, România! Bună seara, București!” o Andreea Esca sigură, fără ezitări în fața camerelor, cu un singur buton care…iată!…se strică.

Și-am pornit în răspunsuri căci inima nu mi-o convinsesem încă: brandingul se construiește (și) prin endorsement însă orice endorser are în spate un brand personal. Dacă ne întoarcem la semne și bovine, forma primitivă a brandingului ar fi fost prima; dacă rămânem la forma actuală a brandului întâi a fost identitatea vizuală și mai apoi poziționarea acesteia prin diferite tehnici printre care și a endorsementului.

Cert e că în inima mea a fost întâi Andreea Esca și apoi The One. Poate de aici și apatia către aceleași pagini.

Provocarea există, continuarea va fi scrisă…

DSC09000 DSC09007 DSC09008 DSC09010 DSC09014 DSC09016

Crina Coranga Written by:

Brand Storyteller

Be First to Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *