Realitate optimistă sau pesimism îndelungat

Aleg să cred. Să vorbesc de unirea cu sine şi cu ceilalţi şi să fiu numită naivă. Cu încredere naivă am răspuns apelului pe care Manafu îl lansa pe blog; cu duble, sâsâieli şi multe emoţii am filmat video-ul pentru campania Vodafone şi cu optimism am alăturat Stefanini construcţiei noii secţii de terapie intensivă nou-născuţi a spitalului Marie Curie.

Eu nu am făcut decât să cred, Fundaţia Vodafone şi Asociaţia „Inima Copiilor”  au ridicat clădirea pe 4 niveluri, cu o capacitate de 27 de paturi şi 1600 de m2. Cifrele nu ştiu dacă o reprezintă la adevărata valoare. Am fost în vizită în mai multe stadii ale construcţiei şi de fiecare dată eram uimită de standardele pe care voiau să le impună într-o ţară unde „merge şi aşa, numai să nu stea”.

Pe 26 noiembrie uşile au fost deschise pacienţilor în ceea ce şi-a câştigat titlul de cea mai modernă secţie din Sud-Estul Europei. Şi sunt convinsă că vor fi pe mâini bune; dar nu numai atât – vor beneficia toţi de aceleaşi condiţii: încăperi individuale (dotate cu gaze medicale) pentru fiecare pacient, climatizare şi monitorizare individuală, spaţii speciale pentru părinţi, spaţiu de training, spaţii pentru personalul medical, pentru consilierea psihologică a părinţilor şi săli de consultaţie. Desigur, Vodafone şi-a pus amprenta prin dezvoltarea unei soluţii de tele-medicină care permite transmiterea de imagini video şi parametri medicali, în timp real, pentru urmărirea semnelor vitale ale pacienţilor.

Sumele investite au fost:

-contribuţie Fundaţia Vodafone: 1.400.000 de Euro;
-fonduri proprii ale Asociaţiei Inima Copiilor: 510.000 de Euro;
-fonduri strânse de Asociaţia Inima Copiilor din donaţii SMS: 105.000 de Euro;
-fonduri ale Spitalului Marie Curie: 150.000 de Euro

potrivit comunicatului de presă emis de Fundaţia Vodafone România.

La fel de naiv m-am şi bucurat. Aleg să le mulţumesc oamenilor care încă mai cred şi să-i susţin pe cei ce decid să se implice, nu doar să coordoneze de pe margine.

Crina Coranga Written by:

Brand Storyteller

Be First to Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *