Emoţie curată

Se zice că nu e bine să trăieşti în trecut, dar când trecutul îţi hrăneşte viitorul cu poveşti despre branduri, cu branduri şi oameni…zău că nu are cum să-ţi fie rău!

S-au legat. Toate, cu fir de poveste, pentru o cauză nobilă. Eram în bucătărie: eu, Cristina şi o cafea ce aşteptam să se prepare. Îi observam mâinile şi o întreb dacă soluţiile de curăţenie îi provoacă rănile. Ruşinată, îşi ascunde mâinile şi îmi răspunde timid că a spălat la mână pentru că maşina de spălat s-a stricat şi nu îşi poate lua alta.

O lună mai târziu mă urc în primul metrou cu noua campanie DERO. Ofereau maşini de spălat prin tragere la sorţi. Mintea mea se învârtea: de la Cristina la Top 50 branduri româneşti şi la prezentarea Iuliei Boancă – Senior Brand Manager Laundry USCE.  Mi-a rămas în minte pentru că vorbea despre DERO cu ataşament, nu încerca să îl vândă, să îl laude, ci am avut în faţă preţ de câteva minute un om care are încredere în acest brand şi îl creşte cu emoţie. Mi-am amintit apoi că a precizat de lansarea unei campanii care marchează 40 de ani de când DERO este la îndemâna românilor. “Asta trebuie să fie!”.

Am căutat atât de mult adresa de e-mail încât am crezut ca îmi voi lua stiloul şi voi expedia o scrisoare către Unilever. Am găsit adresa Iuliei şi mi-am pus toată speranţa în acel mail: îi vorbeam despre Cristina, despre cât de mult o apreciez şi despre schimbarea pe care DERO o poate face fără tragere la sorţi şi pumni strânşi, ci scriindu-i numele Cristinei pe una din maşini.

Nu aveam habar că poţi trăi asemenea bucurie când citeşti un email. Era de la Iulia şi toată echipa de la DERO care voiau să-i facă o surpriză Cristinei şi să-i ofere maşina de spălat. Îmi plac surprizele, dar e tortură curată să-mi stăpânesc impulsul de a vedea efectul pe care acestea îl au.

Dar am tăcut şi le-am lăsat pe fetele din echipă să pună la punct toate detaliile; am minţit şi am inventat poveşti doar ca să îi aflu adresa, programul exact, planurile ei…

 Aş vrea să-mi pot alege cuvintele şi să vă descriu impactul pe care l-a avut DERO asupra Cristinei…şi asupra mea! Îmi tremurau mâinile, îmi scădea tonul vocii, îmi fugeau cuvintele. Desigur, pentru ea a fost “totul” – nu primise nimic, niciodată şi acum nişte străini îi ofereau maşina de spălat pe care şi-o dorea atât de mult.

Rău nu-mi este; mi-e bine cu bucuria altora şi mă hrănesc cu această primă poveste pe care DERO m-a ajutat s-o scriu în ceea ce gândisem când m-am semnat pentru prima dată Brand Storyteller. Şi nu, nu este o poveste plătită, ci recunoştinţă nemăsurată pusă în rânduri…

Un an nou cu mult bine şi un trecut care să vă hrănească optimismul!

Crina Coranga Written by:

Brand Storyteller

Be First to Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *